Czy współpraca z agencją SEO jest odpowiednia dla małych firm?

Czy współpraca z agencją SEO jest odpowiednia dla małych firm?

Drzwi do Twojego sklepu, warsztatu, zakładu nie otwierają się zbyt często? Zamówienia online też ostatnio wyraźnie się zmniejszyły? Ze strachem patrzysz na kolejne informacje o wyhamowaniu w polskim handlu? Nie wiesz, co robić dalej? Odpowiedzią (przyspieszeniem!) jest pozycjonowanie.

Taki duży, taki mały… może też dużym być

Zacznijmy od podstaw, bo być może jako właściciela małej firmy nie zajmowały Cię dotychczas takie problemy. Kluczem do działania współczesnego dużego i małego biznesu jest obecność w Internecie. Można stwierdzić, parafrazując znane powiedzenie, że jeśli Twoja firma nie jest widoczna w sieci, to nie istnieje. Słowem kluczowym – to pojęcie wróci jeszcze w naszym tekście – jest pozycjonowanie, czyli wpłynięcie na naszą widoczność w Internecie. Tutaj (p)odpowiedzią jest SEO, czyli Search Engine Optimalisation. 

To szeroko rozumiana optymalizacja treści pod kątem najpopularniejszych przeglądarek internetowych (warto zauważyć, że w ostatnim czasie popularność wyszukiwarki Google spadła poniżej 90%). SEO w najprostszym wymiarze jest jeszcze możliwe do zrealizowania we własnym zakresie, choć przy obecnym stopniu profesjonalizacji usług także w tym segmencie oraz rosnącej konkurencji, nie jest to najlepszy pomysł. Bo kiedy wydaje Ci się, że SEO to wszystko, do drzwi puka SEM.

Marketing w wyszukiwarkach internetowych

Nieodżałowany fizyk teoretyczny Stephen Hawking, zwykł mawiać, że każdy wzór pojawiający się w popularnonaukowej książce zmniejsza jej nakład o połowę. Niestety, musimy zaryzykować (zostańcie z nami!) i przedstawić jeden, jedyny wzór w tym artykule: SEM = SEO+PPC. Zgodnie z nim na marketing w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Marketing) składa się wspominane już przez nas SEO oraz pay per click, czyli płatne reklamy. 

Najlepsze podejście SEM zapewnia kompleksową strategię (działania, które wspierają Twoją firmę na wszystkich etapach tzw. lejka sprzedażowego), precyzyjne targetowanie (skierowane wyłącznie do osób zainteresowanych Twoją ofertą), szeroki zasięg (docierasz do szerokiego grona odbiorców dzięki ich wyszukiwaniom i płatnym reklamom). Całość podsumowują mierzalne rezultaty, które sprawiają, że w każdym momencie możesz śledzić efekty działań, co zapewnia możliwość optymalizacji kampanii. Jak widać, lepiej zostawić takie zadania profesjonalistom: https://semhouse.com/pl. Tu nie ma miejsca na pomyłkę. Z firmami typu SEM House dołączasz do rewolucji SEM!

Pozycjonowanie lOKalne

Czytając to wszystko, możesz, niczym bohater sensacyjnych filmów lat 80. XX w., zadać fundamentalne pytanie: „dlaczego ja?”. „Bo jesteś najlepszy” – tak usłyszałby ów bohater. Ale ta odpowiedź pasuje też do Ciebie. Jesteście najlepsi i zasługujecie na dobrą widoczność w sieci. W przypadku małej firmy działającej na małym rynku ważne jest zwiększenie widoczności w określonej lokalizacji. Dzięki temu przyciągniecie klientów poszukujących produktów czy usług na miejscu, np. na Pomorzu. To także o wiele skuteczniejsze i tańsze działanie. 

Wybieranie lokalnych słów kluczowych jest dużo prostsze niż konkurencja z frazami ogólnymi. Dodatkowo trafiasz do Twoich potencjalnych klientów. Warto zdecydować się na najlepszą agencję digitalową, bo nawet działając lokalnie, można myśleć globalnie. Czyli wyjść poza swoje miasto (Trójmiasto), region, kraj. Firmy takie jak SEM House pewnie i profesjonalnie przeprowadzą Cię przez ten proces.

Galeria
Udostępnij
Nasi partnerzy
OP Partner
OP Partner
OP Partner
OP Partner
OP Partner
OP Partner
OP Partner
OP Partner